זוגיות ומיניות » דיקור סיני לשיפור חיי המין
דיקור לשיפור חיין המין

דיקור סיני לשיפור חיי המין

דיקור סיני כטיפול לבעיות אין אונות אצל גברים

גברים רבים אינם מודעים לכך – אבל דיקור סיני בנוי לסייע מאוד למצבי אין אונות, זוהי בלי ספק שיטה טיפולית מדהימה אשר יכולה לסייע לגברים רבים מספור. נציין כבר בהתחלת המאמר כי דיקור סיני הינו יעיל לבעיות אין אונות כאשר הן נגרמות מרקע נפשי בלבד (לחץ, מתחים, חרדה). לבעיות אין אונות מסיבה קלינית – לדיקור עצמו כמעט ולא צפויה השפעה.

דיקור סיני מוכר כמעט לכל אדם מאתנו. מדובר בשיטת ריפוי עתיקה אשר עשויה לפתור הרבה בעיות בגוף. מדובר במחטים אשר מוחדרות לגוף בעדינות בנקודות מגוונות במטרה לסייע בבעיה שממנה המטופל סובל.

אחת מהשאלות השכיחות במיוחד ששואלים אותנו היא מה בדיוק סיכויי ההצלחה של דיקור? הרי הרבה גבות מורמות כאשר משוחחים על דיקור כאמצעי לטיפול בבעיות מגוונות. ובכן, סיכויי ההצלחה בדיקור הינם משמעותיים. האתגר הוא להתאים את הטיפול למטופל. בבעיות הנוסעות מרקע נפשי, לדיקור הסיני אחוזי הצלחה מאוד גבוהים.

ברוב המקרים דיקור משמש כדי לפתור תחלואות כאב מגוונות אשר הן לא נפתרות דרך תרופות ותכשירים רפואיים אחרים. אם עד לפני תריסר שנים דיקור היה הרבה פחות שכיח, כיום מדובר בשיטת תרפיה נפוצה מאוד אשר מצויה כמעט בכל פינה בעולם. זאת ועוד, ניתן להעיד על היתרונות הרבים עבור הטיפול בזכות מטופלים אשר מדווחים על שיפור כמעט מיידי, ועל והרגשה טובה יותר כבר לאחר מספר קטן של טיפולים.

באמצעות הריפוי עם המחטים ניתן לשפר את רמת האיזון בגוף האדם, וכך לקדם שלווה והרמוניה בגופו של המטופל. מדובר בצורה הטובה במיוחד לטיפול בבעיות אין אונות במקרים בהם מדובר על תחלואות שנגרמות כתוצאה מלחץ נפשי.

דיקור לשיפור חיין המין

בדיקור סיני, הטיפול באין אונות מבוצע כאשר המטפל מבצע כמה דקירות בעזרת מחטים לאורך הגב, כאשר המחטים מוחדרות בשני הצדדים של עמוד השדרה. לאחר מכן יכול להיות שהמטפל ימליץ לכם לצרוך תרופות טבעיות אשר נועדו לסייע לכם לייעל את הזקפה וכן להתגבר על המצוקות הנפשיות. כאשר מדובר על מפגשים אחת לשבוע, הטיפול יכול לארוך בין חודשיים ועד ארבעה חודשים יחד.

קשה להסביר בדיוק רב מהם המצבים השכיחים ביותר שמובילים לאין אונות, אולם למרבה המזל קיימות שיטות לטיפול והתמודדות עם מצבים אלו. חשוב לבחור בשיטת טיפול דוגמת דיקור סיני רק אחרי שקראתם שעליה את המידע הרלוונטי, ואתם מצליחים להבין איך היא הולכת לעזור לכם ספציפית. לאחר שתדעו מה מכילות וכוללות השיטות שמעמידים לרשותכם, יהיה ביכולתכם לקבל החלטה מושכלת אשר תהיה הטובה ביותר בשבילכם.