פעילות גופנית לשיפור חיי המין

פעילות גופנית לשיפור חיי המין

פעילות גופנית ידועה ככלי מעולה לשיפור מדדי מדדים רבים הכוללים בריאות פיזי, נפשית, קוגנטיבית ועוד. אבל מה בנושא שיפור בתפקוד המיני? אם אתם לא ממש בכושר, יכול להיות שהמאמר הזה ישכנע אתכם לפצוח בשגרת אימונים חדשה.

מחקרים שנערכו בנושא מראים כי הגורמים לתפקוד מיני לקוי הם חוסר בפעילות גופנית, השמנה, לחץ דם יחסית גבוה, הפרעות מטבוליות, טרשת עורקים ומחלות לב ריאה.

עוד דבר שמחקרים גילו הוא כי בקרב נשים פעילות גופנית חלה עלייה בחשק המיני. הן מדווחות על עוררות מינית גבוהה מאוד וסיפוק מיני גבוה יחסית מאשר נשים אשר אינן פעילות גופנית. ההסברים לשיפור בחיי המין נעים בין זרימת דם טובה במידה רבה יותר לאיברי המין לבין שיפור הביטחון האישי. ידוע מזה זמן רב כי פעילות גופנית משפרת משמעותית מדדים רבים ובתוכם הביטחון העצמי.

הליכה נחשבת לפעילות גופנית מבורכת. אימוני אירובי בעצימות בינונית-גבוהה בתוספת של אימוני כוח ימקסמו את התוצאות. דרכים אחרות לשיפור חיי המין שאינן כוללות תרופות הינן ירידה במשקל, תזונה טובה, חיזוק שרירי רצפת האגן והפסקת עישון.

אנשים אשר מרגישים טוב עם עצמם, מרגישים מושכים יותר וכך גם מפיקים יותר הנאה בסקס. ומה לגבי יחסי מין טרם פעילות גופנית? למרות הדיעה הרווחת, שמגיעה עוד מימי יוון העתיקה, יחסי מין לפני קיום פעילות גופנית אינם פוגעים בתוצאות. מחקרים מרובים בנושא הגיעו תוצאות זהות.

מיניות היא חלק משמעותי מהבריאות הפיזיולוגית והנפשית של בני האדם. הפרעה בזיקפה היא בעיית המין הנפוצה ביותר אצל גברים, והיא בעצם מוגדרת כ- "חוסר אפשרות להשיג או שמא לשמור על זקפה טובה בשביל לאפשר קיום יחסי מין בצורה מספקת.

לסיכום, פעילות גופנית ממשיכה להציג תועלות רבים ומפתיעים, ואם עוד לא התחלתם להתאמן – אולי שיפור בתפקוד המיני ישכנע אתכם.