זוגיות ומיניות » שינה מספקת חיונית לשמירה על חיי מין טובים
שינה לפני סקס

שינה מספקת חיונית לשמירה על חיי מין טובים

אז איך הסקס שלכם?

כולנו מבקשים להיות נאים יותר, חכמים יותר, בני מעמד הגבוה יותר, רזים יותר ולהצליח בחיים, אלא שבין הרצון למציאות ניצבת לעיתים תהום של חוסר יכולת, מוטיבציה או שניהם. אבל ישנו משהו שונה שכולנו מעוניינים – חיי מין מעולים יותר, ועל אספקט זה של חיינו דווקא אפשר להשפיע יחסית בקלות.

בשביל להבין כיצד משפרים את חיי המין פנינו לעזרת העולם המחקרי, ומצאנו טיפים לסקס מוצלח שהוכחו באמצעות החוקרים.

שינה לפני סקס

בואו נדבר על שינה והקשר שלה לסקס?

נמצא כי כל שעה נוספת של שינה הובילה לעליה בשיעור של 14% בסיכוי לפעילות מינית ביום שלאחר מכן. בנוסף לכך, מצא המחקר כי שינה רבה יחסית של נשים תרמה לא רק ליותר סקס, אלא גם לסקס טוב במידה רבה יותר ולרמות גבוהות יותר של תשוקה מינית. נשים שישנו כמות רבה של שעות דיווחו על עוררות ורמת גירוי מינית גבוהה מזו של נשים שזכו לפחות שעות שינה. אז אם את בוחרת ללכת לישון במקום לערוך סקס, כנראה שההחלטה תשתלם לך בעתיד הקרוב.

ואם את נכנסת למיטה… מומלץ שתוודאי שאת גורבת גרביים. חוקרים הולנדים מצאו שהישארות עם גרביים לאורך הסקס מגדילה משמעותית את הסיכוי לאורגזמה, עבור גברים ונשים כאחד.

את יכולה להשאיר את הגרביים א' כל כי ידוע שיש להם השפעה טובה על השינה – והשינה חשובה לתפקוד פיזי וקוגניטיבי תקין – וכעת אף הוכח כי שינה איכותית ומספקת בעצם חיונית לתפקוד המיני של נשים. במחקר באוניברסיטת מישיגן שהתפרסם לאחרונה, התבקשו 171 סטודנטיות למלא שאלון מידי בוקר בנושא התפקוד המיני שלהן לאורך היממה הקודמת, וכן בנושא איכות וכמות השינה בלילה שקדם עבורו.

התגלה כי הסיפור הזה של הגרביים משפיע מאוד במיוחד על נשים. סריקות מוח שבוצעו הראו שנשים צריכות להרגיש מוגנות ורגועות לפני העוררות המינית. חויית הרגיעה עבור נשים משחקת תפקיד מרכזי בעוררות המינית הרבה יותר מאשר הגירוי הישיר באיברי המין. אז גבר, במקום להשקיע בשמנים ארומאטיים וצעצועי מין, ראוי שתקנה לבת הזוג שלך זוג גרביים חמים ומרגיעים.

מי היה מאמין, שגרביים במיטה הזה סקסי. 80% מהנחקרים הצליחו להגיע לאורגזמה בזמן שלבשו גרביים, וזאת מול 50% שלא שהגיעו לאורגזמה ברגליים יחפות….